Omtenta om 1 h

Snart är skolveckan slut för min del. Det som väntar är omtenta i massmedierätt om 1 timme. Igår var jag upp på stan och hämtade ut våra tågbiljetter! Sen gick jag förbi navet och köpte ett busskort till hundskrället. Så imorgon tar vi bussen till stan istället för att gå, fasen vad skönt. Weird att det är han som är "vuxen" och jag som är "barn". Fast när jag fyller om 1,5 månad så måste jag köpa ett nytt, då är jag nämnligen "ungdom".

Pinsamt värre imorse.. Hatar att bli väckt av att telefonen ringer. Inte för att jag vaknar utanför att man alltid låter nyvaken när man svarar. Idag hade jag planer på att ringa praktikplatsen och kolla det sista. Han hade bett mig ringa veckan innan så.. Men halv 10 imorse så ringde han! Shit vad pinsamt.. Jaja, nu vet jag allt jag behöver veta på måndag. Tur var det att han ringde också, för jag hade snoosat så länge att ringklockan stängt av sig och jag behövde ju plugga innan tentan.

Anyways, önska mig lycka till på omtentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback