Liten uppdatering

Har just kommit in. Vi var ut till rosta, jag, en fotograf och en journalist. Där intervjuvade vi en man från El Salvador. Journalisten var faktiskt en praktikant från Miun! Hon läser sitt andra år nu och är här på långpraktiken, vilket sammanträffande.

Vi gick runt och filmade lite här på redaktionen innan, så jag fick känna lite på kameran. Det är ju inte direkt så de låter mig filma när de är på jobb, så duktig är jag ju inte. Kamerorna väger typ 10 kg och dem ska man få ha på axeln! Stativen väger visst också 10 kg!

Jaja, nu ska jag kila iväg på lunch :)

Kommentarer
Postat av: Malin H

Joooooooooo, stativen väger typ 10kg, när man precis lyft upp det. När man burit runt på det en stund så väger nog åtminstone 20...

Låter som om du haft en produktiv dag åtminstone =D

2009-03-16 @ 18:46:30
URL: http://www.malinhaarala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback