Ett C!!

Tentan gick faktiskt rätt så bra, jag känner på mig att jag ska klara den men vi får väl se :) Efter tentan var det en orolig Ylva som gick till Kerstin för att hämta ut sin hemtenta. Kände på mig att jag skulle köra på den, men lyckades skrapa ihop 28 poäng (20 skulle man ha för E)! Så jag fick ett D och C som slutbetyg! YES :) Kändes jävligt fint. Nu ska jag bara klara den här omtentan också.

Imorgon åker vi hem, jag kan knappt vänta! Ser fram emot tågresan också, älskar att åka tåg. Får se om jag läser ut min bok under resan? För igår skickades nämnligen sista Twilight-boken från bokus så jag hoppas att den ska komma redan imorgon. Annars kommer den nog på måndag. Vill gärna läsa ut min bok jag håller på med nu (Labyrinten) för jag lär djupdyka i Breaking Dawn när jag hämtat ut den.

Mitt skafferi/kylskåp är vääldigt tomt.. Ingen mjölk, ingen yoghurt, ingenting. Imorgon har jag bara några få brödskivor till frukost. Så det blir nudlar innan jag åker kl 16. Men det är ju också gott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback