Ännu ett C!

Fick höra av söta Johanna idag att resultaten från omtentan kommit idag. Vågade mig in och kolla nu och det var ju inget att oroa sig för. Jag håller rak kurs och rävar in ännu ett C. Nu ska jag bara ta tag i Jalla-reportaget och räva in ett C i nyhetsbild också, eller bättre kanske?

Idag var det inte mycket att göra på praktiken. Skulle egentligen ha följt med ut på ett jobb om den här kyckling-glasgrejen men journalisten lyckades inte få någon att ställa upp. Det är en extra barriär när man säger att man kommer från TV. Folk har tillräckligt svårt att ställa upp på stillbild, rörlig bild är hemsk tydligen. Själv föredrar jag rörligt på mig själv faktiskt.. Imorgon hoppas vi på att det blir lite mer att göra och på fredag ska jag jobba ännu en kväll.


Printscreen från Ladok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback