Ångest-faan

Ja som vanligt går man direkt från toppen till botten.. Men det är nog bara något tillfälligt, vill bara skriva av mig lite. Just nu känner jag mig som en otroligt dålig matte. Det kanske ska säjas att det inte är för att jag skriker på Urax, för han är i den åldern nu då han är väldigt duktig på att ignorera mig så att skrika är nödvändigt ibland. Nej det handlar mer om den träningstiden han får. Och att jag inte leker så mycket med honom. Sen känner jag mig som en kass student som inte klarar av någonting. Har försökt göra Årets bild-uppgiften idag men det går fan inte. Kanske är det för att jag är bekväm och bara kollar internet, men samtidigt tycker jag det borde finnas något om fotografen! Men mitt år står inte ens med på årets bilds hemsida, det är lite illa tycker jag. Usch är trött på plugg. Har dessutom omtenta på torsdag..

Jag har tröstätit de senaste dagarna.. I helgen blev det en massa godis och även glass och ikväll har jag ännu en gång nästan tryckt i mig en hel sockerkaka helt själv.. Nej usch nu måste jag rycka upp mig! Känns som att det kommer bli bättre när jag kommer hem till Örebro i några veckor, längtar som faan. Den 28:e, dagen innan vi reser tillbaka till Sundsvall, så ska jag och mamma åka och tävla! Fatta vad kul det ska bli. Laxå, en inofficiell, blir det. Jag och Idefix ska rocka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback