Aggressioner? Jag?!

Idag är redaktionsövningen äntligen slut. Det har varit kul såklart, men man är lite lagom mör nu. Hur som helst tänkte jag fira 3 superbra tidningar med ett blogginlägg om mig och mitt humör.

Det var så att jag och Sanna skulle ut och fota en grej och så skulle vi släppa av några journalister på vägen. Problemet var att de segade som fan och jag svor till lite för jag blev lite trött på att vänta. Då skojade Robin lite om att jag borde släppa ut mina aggressioner. Haha.. Ja, men senare under dagen så kom jag lite till insikt alltså.. Strax innan jag åkte hem för dagen så berättade Jimmy att han hört mig gorma på hunden utanför hans fönster sent igårkväll. Antagligen hade jag honom lös och han lyssnade inte på mig första gången, då blir jag lite sur på'n. Haha ja det var ju lite pinsamt att han hörde mig.. Sen på vägen hem så var det några fjantiga killar som gick i en klunga. När jag skulle förbi dem (de hade sett mig) med cykeln så är det en idiot som kastar sig ut precis där jag tänkt passera. Vet inte varför men jag håller ju på att köra in i människan. Kastar ett "SNORUNGAR" efter dem och trampar iväg, arg som ett bi.

Jag har liksom inte haft någon att ta ut aggressioner på sedan jag var liten och bråkade med min stackars bror dagarna låånga. Jag är ju lite som min far. Skillnaden är att man faktiskt inte kan höra det koka i mitt huvud, som man kan med pappa. Jag är mer den som undergräver det hela och sedan exploderar helt oväntat. Med pappa kan man ju mer räkna ned till bomben träffar marken. Jag blir skitlätt irriterad, men det är inte ofta jag säger ifrån när det handlar om folk jag inte känner, även med folk jag känner händer det ofta. På sistone, dock, har jag börjat säga till ung******** som bråkar med hunden när jag försöker träna. Ibland är det inte undra på att jag inte orkar ta tag i hans skällande, för det kommer alltid någon idiot***** och förstör och så är man tillbaka på ruta 1.

Haha ja det var jag och mina aggressioner det.. :P Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag! Själv ska jag på födelsedagsfest ikväll, en klasskompis fyller år. Hade inte tänkt gå först, men ångrade mig.

Kommentarer
Postat av: Aage

Du får hitta en ny Åke helt enkelt ^^ Eller börja renovera, som farsan gör ;)

2009-03-06 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback