Sommar i Örebro

Jag behövde nog verkligen få komma hem till Örebro ett tag nu. Känns jävligt skönt. Förbannat skönt att få umgås lite med bror igen som jag bara synkat hemresa med en gång sedan jag flyttade och det var över jul. Idag spenderades mycket av dagen med Sandra. Vi tränade hundarna vid lunch och efteråt tog vi en 3 kmrunda i Karlslundskogen. Senare på kvällen ringde hon mig och jag hängde på till Ica och handlade. Sen kollade vi på film och åt chips och godis. På fredag blir det bio med brorsan, vi ska se Änglar och Demoner. Sen på lördag blir det att gå ut med mina gamla vänner Stina och Sofie, och Sandra hänger också på. Vi gick alla fyra i samma klass i högstadiet.

Det är skönt att kunna göra absolut ingenting nu under sommaren, fast jag har en del skolarbeten att ta tag i. Jalla till exempel.. blä!


Dags att dra ihop gymnasiegänget snart också, med Micha, Sandra, Esther och Mia :) och Lisa på ett hörn också ;)

Kommentarer
Postat av: Stina

Ser fram emot Lördag:) ska vi ta varandras nummer ifall något händer? mitt är 0739-348365. Soffan kunde tyvärr inte följa med ut, men det blir vi tre iaf:)

2009-06-11 @ 19:34:07
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback