Nu är jag hemma igen


De otroligt fagra syskonen Malm, från idag såklart

Äntligen är vi hemma igen, förbannat skönt. Jag är hur trött som helst nu. Dagen har gått bra. Kul att träffa Axel, han var en härlig prick. Det märks att han är äldre än Ruben också.

Kyrkbesöket var ingen höjdare, som vanligt. Jag och kyrkor liksom. Kände direkt att mina barn (barn som jag inte ens ska ha :P) inte ska döpas. Känns ju som lite hyckleri och vill de döpa sig och konfirmera sig sen så får de ju välja den själva. Nej tack, inget mambo-jambo i kyrkan om gud och sånt. Åke höll med mig när vi diskuterade det i bilen tillbaka till vår moster. Sen är det ju typiskt att man ofta inte får bestämma allt sådant själv.. :)

Sitter med en massa bilder nu, har fotat massa bebisbilder. De kommer upp här så småningom.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fina ni är =)

2009-06-28 @ 22:53:40
URL: http://gnistra.webblogg.se/
Postat av: Aage

Det är vi ju alltid :)

2009-06-29 @ 01:15:42
Postat av: monika

sjukt snygg klänning ylva!

2009-06-30 @ 01:14:35
Postat av: Stina

Jättefin bild:) den klänningen får du ha ngn gång när vi går ut, vad ska du göra på Lördag kväll? kram

2009-07-01 @ 20:39:12
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback