Momma's boys

Kikar lite på realityserien Momma's Boys på 3:an. Och jag säger då det, amerikanska mammor och deras söner får mig att spy. Finns säkert sådana i Sverige också, men jag tror majoriteten bor i USA. Det var en av killarna som var på singeldejt (endast en tjej) och han valde en annan än hans mamman ville. Så när de hånglade i polen så kom mamman ut och avbröt dem, hoppade ned i polen och vägrade först att gå. Sen att killen inte slängde ur henne med huvudet före är ju nästa grej. Hade jag varit killen hade jag blivit fly förbannad på min mamma. Nej nu ska jag fortsätta kolla lite.


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! vad kul och hitta dig i bloggvärlden! jag vet faktist inte vilket hus som är "fotografen", men Jespers familj har en sommarstuga på andra sidan ån (från herrgården). Är du hemma i Örebro nu? kram

2009-06-02 @ 12:49:05
URL: http://haglundstina.blogg.se/
Postat av: Stina

Okej, vi får ta och gå ut ngn kväll då! allt är bara bra med mig, hur är det sj?

2009-06-02 @ 17:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback