Förberedelser och tårta

Idag fyller min bror år, 22 hela år faktiskt. Så ikväll har han bjudit över sina vänner hit. Därför satte vi upp rangeltältet från rusta i trädgården nyss, så pappa får huset för sig själv. Farfar har varit här också och det blev lite fryst tårta direkt från Ica Maxi. Åke och jag var där och handlade lite grejer till kvällen. Dock visade det sig i kassan att Åkes konto var gapande tomt så jag fick lägga ut sålänge. Sen gick vi in på bolaget också såklart. Här kommer två bilder tagna med Åkes kamera.


Sötmonstret låg still några sekunder så jag kunde få en bild


En helt okej bild på mig som Åke tog under tårtkalaset

Kommentarer
Postat av: Stina

Halloj! vill du gå ut en sväng på krogen på Lördag? om du vill o kan? kram

2009-06-08 @ 21:19:59
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback