Veckans inne och ute

Ny vecka, ny inne- och utelista! Tyckte detta var roligt ;)



På första plats, såklart, småbarnsföräldrar och sen bebisar på motsatt sida då jag börjat tycka mer om dem det senaste halvåret. Säger det med lite bitterhet, men men.

Att sitta framför TVn hör inte sommaren till (dock datorn, det kommer jag aldrig ifrån), istället sitter jag med en god bok sådär på kvällskvisten.

Skulle jag vara tvungen att slänga antingen mobilen eller ipoden just nu så skulle det bli mobilen. Många skulle nog säga tvärt om men jag älskar min ipod!

Det härligaste just nu är att gå långa promenader, bara jag, Urax och ipoden :D

Så att säga = min nya innefras :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback