Välkommen till korsordsfamiljen

Jag löser kordord.. I den här familjen har det börjat lösas mycket korsord de senaste åren. Det är väl allmänt känt att jag också är sämst på det av oss. Brukar gnälla på mor och far när de löser det lättaste som är det enda jag kan lösa helt :) Att lösa korsord måste vara något vi lärt oss av farmor som alltid löste korsord, hon brukade somna med allers över huvudet när jag och Åke var små! :) Gamla minnen..

Idag lyser solen så tror jag ska lägga mig ute och läsa lite i bikini. Läser en bok av Virginia Andrews som skriver grymt bra böcker. Blombad för vinden heter den!


Kommentarer
Postat av: Stina

Ja lila verkar ju bli värsta innefärgen i höst. Depends kostade bara 19 eller 25 kr tror jag...HM:s kostade 29 kr...vill du med ut i helgen? Sandra o vi ska ut på Lördag:P kram

2009-07-22 @ 17:32:12
URL: http://haglundstina.blogg.se/
Postat av: Stina

ja det blir frimis bara att du hör av dig om du vill med ut:) vi blir nog några stycken, håller på att höra med flera:) okej men ni hinner bli vänner igen tills Lördag:P

2009-07-22 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback