Harry Potter och halvblodsprinsen

Så har man varit på bio igen, med bror och två av hans kompisar. Tyckte den var riktigt bra! Var så länge sedan jag läste boken, så till skillnad från Johanna märkte jag inte av alla saker som fattades endast en grej i slutet tänkte jag på. Blev också riktigt sugen att läsa om sista boken för jag kommer inte ihåg alls hur den utspelar sig!

Träffade en massa folk på SF hur som helst. Först min lilla kissemiaoo Mia och hennes syster utanför salongen. Sen träffade jag Soffan och hennes fästman när vi satt oss. Sist såg jag även Forsen och hans flickvän. Drog en vink och så. Att man ska träffa folk där av alla ställen :)

Jag blir alltid lite tokig när jag träffar Mia. Jamade henne i örat såklart :) som den kissemiss hon faktiskt är! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback