Dissar storbloggarna

Nu har jag bestämt mig för att lägga ned att "läsa" de flesta stora kändisbloggare jag läst innan. De ger mig ju egentligen inte alls mycket och är rätt värdelösa. Jag har ju ett eget liv varför ska jag läsa vad någon jävla fjortis gör om dagarna. Nej nu är det kompisbloggar, hundbloggar och de sista bra storbloggarna kvar på min lista. Den har krympt från 70 till 60 så det är inte så mycket men ändå!

Lite statistisk
Kompisbloggar: 23 st
Kändisbloggar: 11 st
Hundbloggar: 20 st
Övriga bloggar: 4 st

En del är väldigt dåligt uppdaterade på sistone så de kanske också ryker sedan, framför allt hundbloggar som är inaktiva. Kompisbloggarna är ju dessutom en massa klasskompisar, dem vill man ju hålla koll på vad de gör, eller hur? Speciellt kul att se alla fina bilder de tar på sina sommarjobb som några har på tidningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback