Bara ben på Glenn Hysén..

.. och Ylva Malm! Som jag skrev för några dagar sedan så gillar jag att gå med bara ben. Shorts är min sommarfavorit, helt klart före kjol. Idag grävde jag fram ett par urgamla shorts ur byrån som satt riktigt bra. Sen har jag en tubtopp som egentligen är en kjol men som jag använder som både och. Över har jag min farmors skjorta som jag tycker har en väldigt fin färg! Man behöver alltså inte shoppa nytt, man kan hitta en del gamla godingar. Är faktiskt riktigt sugen på att shoppa lite secon hand, om mitt konto bara vore lite fylligare ;) Är till och med för fattig för att handla billigt!

  
Klicka för större

Kommentarer
Postat av: Aage

Ja, han gick över till GAIS den svikaren. Men det ska inte du va' ledsen för.

2009-07-21 @ 01:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback