Vid mina sinnens fulla bruk

Hej mamma! Haha nej då.. Så var man hemma från kåren. Jag har i varje fall haft en riktigt bra kväll ikväll! :) Den avslutades på Subway med en riktigt god sub!

Ska väl snart gå hem till hundskrället och sova, ska bara muntra upp Johanna först. Tur att vi har Dollar som muntrar upp oss.

Kvällen började faktiskt i Nacksta ikväll. Vi var hos Madde och sjöng singstar och det gick faktiskt riktigt bra för mig fast jag inte spelat på länge. Var uppe i 8000 nästan varje gång! Men det har snöat en massa ikväll så vi tog sista bussen in till stan. Så jag ska väl traska hem snart. Tur att jag inte är mörkrädd!

(ps. det här inlägget är egentligen skrivet vid 3, tryckte på fel knapp när jag skulle publicera..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback