Träning!

Idag tog jag en sväng till Friskis och tränade. Det fick bli gymmet idag. Körde mest kondition, men det blev även lite styrketräning. Känner mig inte riktigt hemma på gymmet än. Har bara varit på gym ett par gånger innan, och det var med gymnasiet. Men snart så :) Det var rätt mycket folk där ikväll också, och när man är lite ovan vid maskinerna så känns det lite pinsamt eller vad ska man säga :P 

Tänkte ta ett till träningspass imorgon efter skolan, eftersom friskis ändå ligger på vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo var inte kul, slutade med att jag fick gå fram till henne och stå där som ett fån för skulle hennes hundar attackera mig så drar jag henne med ner i fallet tänkte jag =P nej men sen hon tog ena hunden bara och släppte den sen igen åt andra hållet och sa att titta nu busar dom tillsammans typ och bröt på finska, hon sa också att det var en valp... men tänkte det att det skiter ju fullständigt jag i för det kan ju inte jag se när bjässen kommer rakt i mot mig..

Film är på G men batterierna dog typiskt nog =P

2009-01-26 @ 22:55:37
URL: http://gnistra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback