Sovmorgon


Linne, H&M
Bolero, Vero Moda
Jeans, Gina Tricot

Idag har jag föreläsning, för en gång skull. Att vara helt ledig 3 av 5 dagar i veckan är rätt tråkigt, i längden. Men jag hade ändå sovmorgon idag, börjar kl 13.15. Så jag passade på att locka håret nu när jag hade tid.

Blev dock lite överaskad efter att jag kommit in med hunden. Då ringde nämnligen kvartersvärden på. När det kommer någon från StuBo så är det alltid en speciell ringning också. Det är som att personen undrar varför man inte redan öppnat. En lite aggressiv ringning. Sen stampade de bara in när jag öppnade och förklarade snabbt att de skulle göra något med någon lampa i köket. Jag blev rätt paff för jag har inte felanmält något alls. Kanske kan vara J? Hur som helst så ockuperade de nästan hela köket medan jag försökte göra frukost utan att vara ivägen. De satte in en lysrörslampa över diskbänken. Innan har vi haft en sänglampa (!) och dom verkade rätt upprörda över den lösningen. Så nu är det mycket bättre belysning i köket! Tack StuBo :) (För en gång skull gör de något bra.. Har bara haft problem med dem än så länge)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jobbigt det där med Stubo... Hur har du satt upp dina rosetter? mina är uppe nu också efter typ att dom spenderat 8 månader i en låda liksom... men mina hänger tyvärr inte lika prydligt som dina =P

2009-01-27 @ 16:00:35
URL: http://gnistra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback