Slappardag

Det har varit en skön dag idag. Vaknade upp vid 12 och var ovanligt pigg. Gick och bokade ny tvättid eftersom jag kände igår att jag inte orkade gå upp tidigt för att tvätta.

Vi skulle ju baka tårtbotten idag, men först dissade dom mig för att de var för trötta. Men lyckades övertala dem ändå så vid 3-tiden träffades vi hemma hos Madde. Kom just på att jag glömde min elvisp där.. Jaja, att göra kakan gick fort och vi satt och snackade en lång stund om allt möjligt. Sen bestämde Johanna att hon ville ha bakispizza så vi gick ned till Nacksta centrum och köpte mat. Mm, vad gott det var. Deras Calzone var otroligt bra tycker jag!

Sen var det dags att gå hem till hunden efter ännu mera tjejsnack. Nu är klockan snart tolv och jag har tvättat klart min tvätt med. Blev faktiskt två stora tvättar! Brukar aldrig ha så mycket ljus tvätt, men det är klart idag hade jag ju sängkläder. Sen bråkade torktumlaren (använder mig mest av torkskåp, men när det är sängkläder så är det lättare) med mig så jag blev lite sur, men tillslut var allt torrt och nu är min garderob väldigt full!

Eftersom jag själv tycker en blogg är mycket roligare med lite bilder så kommer här några spontana bilder från tvättstugan.




Jag blev lite ledsen när torktumlaren jävlades


Maskinen till vänster äger, maskinen till höger suger


Så var det fullt igen, jag har gott om toppar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback