Skridskor?

Jag har aldrig varit en vintermänniska. En hel del folk i klassen har denna vecka varit borta och åkt slalom. Åkte längdskidor med mamma och pappa som liten och skridskor i skolan, men det har aldrig varit något som jag tyckt varit överkul. Men här i Sundsvall finns typ skridsko-banor överallt, bland annat här i Nacksta typ 100 meter från vår lägenhet. Har gått förbi där och varit riktigt sugen på att åka.. Kanske får be mor och far ta med mina upp när de kommer nästa vecka? Om jag har några, föresten :)

Kommentarer
Postat av: Morsan

Tror inte att du har några, men jag kan ta med mina, så kan vi ju prova om du kan ha dem. Tror att det är storlek 38. Annars får vi väl köpa dig ett par, finns väl billigt på typ Stadium.

2009-01-24 @ 10:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback