Mitt rum är bokat!

Usch vad less jag känner mig.. Det kan bero på många olika saker, t.ex.:

1. Jag har tråkigt
2. Den analkande mensen
3. Att jag lagt ut en massa onödiga pengar denna månad, bland annat på en ny tågbiljett
4. För att jag kom på att jag kommer vara tvungen att lämna Urax själv länge imorgon då vi ska plugga efter workshopen och sen hämta nya nyckeln på MittHem.
5. De där dumma (stundvis härliga) känslorna som numera verkar vara inneboende på heltid, igen
6. Det finns en massa saker jag borde göra, men inte vill göra..
7. säkert något mer..

Men tittade in på StuBo och fick se att mitt rum blivit bokat! Kul :) Annars har det alltid leggat intill B's gamla rum, men idag var det borta och kunde inte hitta det någonstans :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback