Mammut

Ikväll blev det spontan biovisning för mig och Johanna. Det blev Lukas Moodyssons nya, Mammut. Helt okej film, jag kan se det mesta. Men inte direkt min typ av film. Den var för seg i början och hade rätt tråkigt handling. Tror Johanna gillade den bättre. Hur som helst en trevlig kväll, bio är aldrig fel :)

Efteråt satt jag hos Johanna och kollade på Let's Dance och lekte med hennes hundskrälle. Tråkigt att Bella åkte ut, man har ju nästan kollat för att se henne. Tycker det har varit riktigt kul att läsa om programmet på hennes blogg. Men tror att de flesta som vill ha henne kvar bara tittar och inte röstar, precis som jag och Johanna gjorde ikväll. Kommer kanske fortsätta kolla ändå, eftersom min favorit är Morgan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback