TV-kvällen

Eftersom Prison Break har slutat för den här gången så fick jag hitta något annat att kolla på. Självklart slog jag på femman och kollade på Raw comedy club som jag velat se tidigare också men inte kunnat pga PB (såna i-landsproblem :P). Det var riktigt kul, inte riktigt i klass med t.ex. Betner, men riktigt kul med en kanadick som snackade skit om amerikanerna. Det lär ses nästa vecka med! Fast det är med bl.a. Petra Mede. Hon är ju programledare i melodifestivalen och jag vet inte riktigt om jag gillar'na så värst.. Fast hon kanske är roligare som ståuppare, man får väl se.

Nu kollar jag på Plastikdrömmar på 3:an. Herregud alltså.. Tonåringar som vill operera sig, det är ju helt sjukt. En tjej var med under en fetsugning (alla som sett en på TV vet ju hur jävla vidrigt det ser ut, tänk då IRL) och ville fortfarande också göra en efteråt. Dessutom hade hon med sin pappa, som inte ville låta henne göra en, för att han skulle ändra sig. Fan är hon dum eller? Han vill väl bara ännu mindre låta henne göra en efter att ha varit med om det där? NEJ! Det är min osikt om plastikoperationer. Då inkluderar jag dessutom botox och läppförstoring. Då gillar jag mer program som Stilpoliserna där folk faktiskt kan bli lite smalare och snyggare bara genom att klä sig rätt. Finns ju ingen anledning till varför man inte skulle gå upp i vikt igen efter en fettsugning! Kroppen har ju inte ändrat sina inställningar som den gör om man går ner i vikt på ett naturligt sätt. Träna och ät rätt! Det är min åsikt. Efter ÄLSKA DIG SJÄLV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback