Linkin Park - Leave out all the rest


De har blivit något av ett beroende de senaste dagarna, Linkin Park alltså.. Fan vad länge sedan det var jag lyssnade på dem. Älskar deras låttexter. Chester som är en av dem som sjunger har ju så jävla fin röst! Dessutom är han snygg också. Satt med Numb på repeat under hemtentan igår :P

Kvällen med Madde och Ana var jättetrevlig. Melodifestivalen var väl ingen höjdare denna gången heller. Det var helt klart rätt att EMD gick vidare. Molly vet jag inte riktigt om jag är så förtjust i.. Men det var ju inte mycket annat bra heller. Fast jag gillade Sofias grekiska låt lite. Fast jag tycker inte Sveriges låt ska vara på grekiska, svenska eller engelska tack! Efteråt kollade vi på en av tidernas skönaste komedier, The Hot Chick. En av mina favoriter. Kvart i tolv följde jag Ana hem till förrådet så fick Urax springa av sig lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback