Körkort?

Jag har två saker att säga om körkort ikväll.

1. Har folk körkort eller? Idag var jag ute en sväng i Birsta och var nära att bli påkörd 2 (!!!) gånger. Okej, vanliga människor stannar alltid vid övergångställen och väntar på om bilen ska stanna. Men de måste ju stanna så jag brukar bara kolla och oftast gå. Ibland stannar jag när jag känner att bilen kör alldeles för fort osv. Men idag var det bland annat en kärring som inte ens ansträngde sig för att stanna, jävlar vad hon for förbi! Fan vad jag skrek efter tanten. Satt en tjej vid busshållsplatsen intill och vad hon glodde på mig. Jaja..

2. På kvällen var jag och några klasskompisar på O'learys och bowlade. Efteråt köpte vi lite förfriskningar och satte oss och snackade en stund. Hon i baren bad om mitt leg, och det kan jag köpa eftersom jag bara är 19. Så jag räcker över mitt KÖRKORT och hon står och tittar på det i evigheter. Hallå om man har ett körkort så är man väl ändå 18? Haha det tyckte jag var rätt kul. Sen känns det jävligt nice att kunna skjuta fram körkortet :) Imorgon är det 1 helt år sedan jag klarade min uppkörning :) (Nästan eftersom det inte är den 29:e iår :P)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du - bilderna som du tog på Dollar i snön - kunde jag få några av dem?

2009-02-28 @ 11:51:46
Postat av: Johanna

Du, bilderna som du tog på Dollar i snön - kunde du skicka några av dem till mig?

2009-02-28 @ 11:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback