Gymbesök

Jääävlar vad lite jag pluggat idag. Det blir verkligen att bita i det sura äpplet imorgon. Efter att ha varit nere i en liten, liten dalgång i tankeverksamheten så är jag nu på mycket bättre humör. Pga dalen så var jag jävligt peppad på friskis. Hade ju redan bestämt att jag skulle dit och det är ju extra roligt om man verkligen vill. Jag körde på rätt hårt idag. Först 15 min på trappmaskinen. Efter det fokuserade jag på ben och mage/bröst. Fasen vad skönt det kändes. Körde så tunga vikter så att jag var rätt slut efter 15 rep. och det kändes verkligen efteråt att jag jobbat. Avslutade med att köra kondition och svetten rann efter 15 min hård träning och 10 min nedvarvning. På vägen hem snackade jag med Sandra, trevligt som vanligt! Nu är det inte många veckor kvar till jag kommer hem :)

Just nu känner jag mig väldigt uppåt och det är välkommet! Nu, Grey's! :D

Kommentarer
Postat av: Din mor

Jävlar, jag missade Grey's. Skit också!!

2009-02-18 @ 22:30:18
URL: http://www.ahlbergare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback