Ge mig vår!

Mina sötnosar i gnällträsk

Nu är jag apless på den här jävla vintern! Nu är det dessutom nästan plusgrader i Sundsvall så snön börjar ju bli lite instabil. Men jag räknar inte med vår än på ett BRA tag. Problemet är att jag blir så trött under vintern. Ikväll skulle jag egentligen gått på gympa på friskis, men istället somnade jag.. Sen får jag de torraste händerna i Sverige under vinterhalvåret också.. Det spricker och blöder och har sig.. Jag kommer med all säkerhet bli deprimerad när jag kommer tillbaka från praktiken. För i Örebro kommer vi nog i varje fall ha haft några vårkänslor under de två veckorna. Så kommer man tillbaka hit så är det säkerligen ton med snö..

Nej jag vill ha sol, gräs, blommor och värme! Jag vill dessutom fylla 20! Bara 2 månader kvar nu..

Kommentarer
Postat av: Aage

Vi skulle byta stad du och jag :P

2009-02-23 @ 23:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback