Film och bebisnamn

Ikväll var jag och Urax över till Madde och kollade film. Efter mycket funderande fick det bli 'En geishas memoarer' som jag faktiskt inte sett än. Den var riktigt bra tycker jag! Två tummar upp :) Det var lite nyttigt för Urax att komma till ett nytt ställe, men oj vad det skulle nosas på allt. Dessutom var det ju så orättvist att matte satt och tryckte i sig popcorn och han bara fick nöja sig med en liten då och då.

Sen tänkte jag berätta att mitt tredje kusinbarn har kommit till världen! Först var Torun som redan är några år gammal. Sen kom hennes bror Axel nu i höstas. Och nu har min andra kusin fött sonen Ruben. Ja vilka roliga namn de ska välja.. Men kan ju tänka mig att min moster är alldeles te sig i trasera. Nu har hon ju äntligen ett barnbarn på samma kontinent, ja till och med samma land och stad och allt. De andra två kottarna befinner sig ju på andra sidan Atlanten.

Kommentarer
Postat av: Aage

Jag tycker fortfarande att de skulle döpt den till Åke, som jag föreslog... Jag är lite bitter, det må jag erkänna...

2009-02-21 @ 23:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback