Dagordningen i bilder

Idag har jag haft hemtenta mellan 8-17. Fast jag gick upp vid 8 och började vid 9. Här kommer i varje fall lite random bilder som jag knäppte under dagen.


Studentens dagordning och rumskompisens dagordning var väldigt olika dag. Den ena slappade i sängen medan den andre gjorde hemtenta på golvet.


Som synes har jag knappt rört McQuail :)


Jag har kultivationsteorin på huvudet, bildligt och bokstavligt :)


Man orkar inte vara helt seriöst 8 timmar i sträck..


Nej, kultivationsteorin åker i komposten på momangen!




Min arbetsplats, gamla Bettan brummar fortfarande på..


Det här bara står och väntar på att jag ska bli klar med tentan så jag kan fortsätta med nästa tokroliga sak!


Matpaus, någon mer som är hungrig tror jag :)


Sötaste hunden gillar ost :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, du verkar haft åtminstone lite roligt (så pass roligt som det går att ha med McQuail?) :) Hoppas det gick bra!

2009-02-20 @ 20:22:21
URL: http://lina-marie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback