Bilder från lägenheten

Detta är verkligen livet! Älskar min nya lägenhet och att få bo helt själv. Idag var vi och städade hela den gamla lägenheten och tog med alla de sista sakerna. Imorgon gäller det att gå upp och träffa kvartersvärden vid 9 för besiktning. Skönt att vara ledig i varje fall. Urax börjar redan trivas riktigt bra. Fast han anpassar sig fort när han väl känner sig hemma. När lägenheten var tom var den läskig, men såfort våra saker började komma in så var det mycket trevligare. Han har fått måånga nya sovplatser, bland annat på hallmattan där han ligger i denna stund.

Lampproblemet är löst. Pappa, den lilla problemlösaren, lyckades bända upp öglan i lampan till en krok. Så nu är det ljust även på kvällarna här! Lampan är precis som jag ville ha den, den lyser liksom upp hela rummet lagom. Den förra, som nu sitter över matbordet, ger lite mer riktat ljus.

Här kommer i varje fall lite bilder på lägenheten, som jag utlovat Sandra. Tog en massa bilder, det var kul! Försökte hitta lite anorlunda vinklar för det kan jag vara dålig på. Dessutom försökte jag utnyttja förgrunden.

Sovrummet
     

Hallen
   
(Bilder ska framkallas till nya ramarna)

Walk-in-closet
   

Badrummet
   

Köket
   

Kommentarer
Postat av: Blizz

Usch vad fint du har i din lägenhet =) Jag flyttade till min första lya i höstas, men är inte nöjd med inredningen suck

2009-02-02 @ 06:31:39
Postat av: Anonym

Hej, hittade precis din blogg av en ren slump. Tänkte söka bildjournalistik till hösten i sundsvall, och tänkte du kanske hade lust att svara på lite frågor? skulle uppskattas!



Maila mig isf! Mvh Linus

2009-02-02 @ 16:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback