Tankar

När man flyttar ut ur boet vet man inte riktigt hur allt går till. En sak jag har fått lära mig under mitt första år som "egen" är hur lång tid saker faktiskt räcker. Idag tog min första låda tvättmedel slut. Minns tydligt när jag stod där i affären och skulle välja sort. Min tanke var att fan vad dyrt det är! Måste man verkligen köpa en för vit och en för kulör. Ringde mamma och fick lite hjälp. Slutade med att jag köpte det billigaste ICA-tvättmedlet för snål är man ju. Men sedär det var inte så dyrt ändå, för det räckte ju i ett år typ.

Andra saker som räcker lääänge är diskmedel, rengöringsmedel, lös-te och ketchup. Min bror Åke skulle inte hålla med om den sista, men han äter mycket mer mat med ketchup. Jag äter det bara till köttbullar, korv med bröd och hamburgare, och det är inte rätter jag äter så himla ofta.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen min! Vad söt du är! Vilken bra kommentar jag fick! Klart jag ska tänka på allt jag har! Jag är ju väldigt rik om jag bara öppnar ögonen ser vad jag har runt omkring mig! Längtar till du kommer =)

2009-12-07 @ 16:31:33
URL: http://gnistra.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Hej vännen min! Vad söt du är! Det var en bra kommentar. Jag är ju väldigt rik om jag bara öppnar mina ögon och ser vad jag har! Längtar till du kommer! <3

2009-12-07 @ 18:12:06
URL: http://gnistra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback