Ny mascara

När jag kom till skolan imorse så fick jag veta att jag hade kunnat stanna hemma. De två uppgifter som stod på dagens agenda var nämnligen inga inlämningsuppgifter utan mer för ens egen skull inför tentan. Så då tog jag en sväng till stan istället när jag ändå var i halvvägs. Tänkte leta julklappar. Har egentligen bara den svåraste nöten kvar att knäcka, har redan bestämt vad det ska bli till mamma, brorsan och bästa kompisen. Så det är helt enkelt pappa kvar, och så kanske mormor och farfar om jag hittar något.

Med mig hem fick jag istället en ny mascara. Att hitta rätt mascara tycker jag är väldigt svårt och den jag har nu är jag inte så nöjd med och dessutom börjar den sina. Hittade en dubbelmascara med olika borstar i vardera ende och måste säga att jag redan är ganska nöjd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback