Mer shopping och Avatar!

I did it again! Var på stan idag med brorsan och hans kompisar. Då lyckades jag komma hem med ett par byxor (199:-), en klänning (100:-) och en kofta (200:-). Men det var trevligt! Lite kallt bara..

Ikväll var jag på bio med Sandra och Pernilla. Vi såg Avatar, grymt bra film! Missa den inte, för guds skull! Efteråt åkte vi hem till Pernilla och jag fick träffa hennes 7 valpisar. 3 veckor har jag för mig, och så söta! :)

Imorgon är det nyår! Har redan valt ett löfte. Imorgon tänkte jag försöka sammanfatta året, som så många andra redan har gjort. 2009 har varit ett skitbra år, eller hur gott folk? :)


Bild från i höstas

Kommentarer
Postat av: Rebecca

nice ^^

2009-12-31 @ 03:22:58
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Felicia

Har skaffat en ny header skriv gjärna en komentar :) Gott nytt år :D <3

2009-12-31 @ 15:23:58
URL: http://fotoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback