En dag med Sandra i stallet

Idag har jag haft mycket kul på schemat! Började dagen i stallet med min vän Sandra (och Pernilla) som har en egen häst som heter Svarten. Jag hade med mig kameran och knäppte en massa. Så nedan är ett litet smakprov av resultatet.

Sen blev det Marieberg med Sandra, min gamla vän Mia och brorsan. Där shoppade Mia julklappar och jag lite kläder. Efteråt åkte vi hem till födelsedagsbarnet Sandra (21!) och åt tårta.

Senare på kvällen följde jag med Åke till en polare och spelade lite spel.

Här kommer lite bilder då, som beskriver lite vad man gör när man har häst.


In från hagen


Mocka skit


På med tränset


Motionera hästen (visst är vi duktiga flickor som plockar upp hundskiten efter oss?)


Ut i hagen igen och påfyllning av vatten


Fylla på hösäcken

Kommentarer
Postat av: Pernilla

FUSK det var ju jag som fyllde på hösäckarna och slavade =))

2009-12-23 @ 19:27:32
URL: http://doggytown.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback