Ännu mer shopping

Idag var jag ut till Marieberg igen med Sandra och Pernilla. Vi tänkte gå ut på krogen på lördag igen så jag ville se om de hade något på Gina Ts rea, vi var aldrig där i lördags. Det hade verkligen mer än de andra affärerna! Köpte en tröja, en klänning och ett linne på 50%. Sen ringde brorsan, han var på dressman i stan och där hade de skjortan jag velat ha sedan i somras på rea. Här kommer lite bilder från mitt gamla flickrum här i källaren. Ser förjävligt ut, jag vet :)


Gubbskjortan delux :) Rosa ska det vara :) 200:- på dressman (originalpris: 499:-).


Lila!!! Klänning på Gina Tricot 99:- (originalpris: 199:-)


Lila!!! Tröja från Gina T som passar fint med min svarta väst. 75:- (originalpris: 149:-)


Mönstrat linne från Gina T, 75:- (originalpris: 149:-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg Snygg skjorta!!! =) Sååå avundsjuk! Åh du köpte det mönstrade linnet också det visste jag inte.. Najs!! =)

2009-12-28 @ 23:41:37
URL: http://gnistra.webblogg.se/
Postat av: Aage

Ja, det är tur att man har en bror som har ögonen med sig!!

2009-12-29 @ 02:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback