2,5 år sedan

Imorgon ska jag iväg till Birsta en sväng och handla årets julklappar. Tänkte även se mig efter en klänning till nyår. Min kompis Madde har handlat så mycket fina klänningar på sistone och jag blev också riktigt sugen nu. Ska till en kompis på nyår och kul att klä upp sig lite! Har suttit och kollat på nätet för att få lite inspiration och ikväll fick jag för mig att kolla på gamla balbilder. De enda två liiite finare klänningarna jag har är från balerna i 9:an och 3:an i gymnasiet.

Så var det så kul att kolla på gamla bilder att jag ville lägga upp två bilder här. En från 3:ans bal och en från studenten. Den från studenten redigerade jag och skickade som tackkort, usch vad ful redigeringen vart den gången. Man utvecklas verkligen :)

Annorlunda såg jag allt ut; mörkhårig, solbränd, någon storlek större kanske, men lika vacker och glad för det!




Kommentarer
Postat av: Aage

Min 20-årsdag!! :D

2009-12-10 @ 01:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback