Tatueringar

Idag var jag med min kompis Sandra till tatuerarsalongen Waterproof i Örebro. Hon skulle göra sin 4:e tatuering och det är 3:e gången jag är med henne. Resultatet blev grymt fint och jag är grymt sugen på att göra en själv. Dock blev det jobbigare av att se Sandra tatuera sig för man märker ju att det gör ont. Fast jag vill inte ha på ett riktigt lika känsligt ställe som hon gjorde på idag, men man vet ju aldrig.

Hur som helst så fick jag göra det jag alltid får göra, nypa henne i handleden så smärtan inte var lika koncentrerad. Hon lär väl ha ett blåmärke där också. Tänk er konverstionen runt det:

Någon: Oj vad har du gjort som fått ett sådant blåmärke?!
Sandra: Nej jag var och tatuerade mig igår..
Någon: Right..?


Jag hade riktigt ont i tummarna efteråt. De knakade och hade sig. Det roligaste var när jag senare skulle skriva under kvittot på LaBaguette där vi åt efteråt. Det gick inte att skriva ordentligt utan 100%-iga tummar! :) Men nu är det bra igen i varje fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback