Ny bok

Så har plugget dragit igång. Första föreläsningen hade vi idag och den handlade om Research. En researcher från SVT rapport och aktuellt var där och lärde oss nyttigheter. Två av mina kompisar här uppe har dessvärre hoppat av. Har anat att det var så, men fick det konfirmerat idag. Tråkigt och jag kommer sakna dem båda.

Efter föreläsningen idag åkte jag upp till stan för att skaffa mig en ny bok att läsa. Gillar att ligga och läsa innan jag släcker och somnar. Den här gången fick det bli en thriller, Djävulens fjäder. Den verkar riktigt spännande.


Kommentarer
Postat av: Stina

Ah det var den bästa semestern någonsin:D



Okej, om du kommer hem så måste du höra av dig så får vi ses allihopa igen, förhoppningsvis med Sofie denna gång:)

2009-09-02 @ 12:56:13
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback