Hemma nu!

Nu är jag hemma i min underbara lägenhet igen! Skönt att ha en helg kvar innan plugget drar igång. Resan var helt okej. Väldigt mycket folk på Örebrotåget och på sthlm c, men sen på Sundsvalltåget var det ekande tomt istället. Det var en hel del konstiga människor vi träffade på vägen.

Väl innanför dörren låg en ordentlig hög med reklam och ett brev till en gammal granne som flyttat ut vad verkar. Tryckte i mig våfflor, mumma vad gott det var. Imorgon ska jag fylla kylen lite.

Har riktigt jävla ont i kroppen från igår. Båda biceps, rygg, nacke, röv, ben, hela baletten! Så det var lite tungt att bära packningen. Tog ett varmt skumbad när jag ätit och det var grymt skönt, i Örebro har vi bara dusch.


Jag har fixat naglarna! FINT :D I varje fall på ena handen ;P


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad fina naglarna blev:)



Ha det så bra nu i Sundsvall & lycka till med plugget!, kommer du inte hem förrän till jul nu?

2009-08-31 @ 18:13:41
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback