Ha-begär

Snart ramlar äntligen lite pengar in på mitt konto igen, och det är mycket jag vill använda dem till. Det är en massa saker jag vill köpa på hm och även en del jag vill köpa på apoteket. Sen skulle en beställning från Ellos inte sitta fel heller, fanns mycket fint i deras höst/vinterkatalog denna gången. Men vem försöker jag lura? Främst ska pengarna gå till nytt hundfoder, kursböcker och sådant shit.

En sak som jag spanat in som jag skulle vilja ha är ett halsband, se det här! På det skulle jag ingravera hundarnas namn. I varje fall Urax och Idefix, och antagligen Amanda. Det finns ju bara 4 sidor. Skulle vara jättekul att ha.


Amanda var min första hund


Kommentarer
Postat av: Aage

Shopping spree nästa? :P

2009-08-30 @ 08:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback