Som ett barn på julafton


Vaknade i morse vid 11 av att mobilen tjongade. Yes, datorn fanns att hämta på ICA. Gick ut med hunden och funderade på när min ipod skulle komma. Så ska vi gå in och då ser jag brevbäraren. Jo men visst! Innanför dörren låg en avi på ännu ett paket. Så jag trallade iväg till Ica efter frukosten. Fick sällskap av Pablo som skulle gå till skolan och plugga. Det var lite bökigt att få hem skiten men hem kom jag. Så nu sitter jag och lirar vid nya lilla Smulan och har ipoden i öronen. Jag älskar den redan, liten och smart. Bra ljud och skitbra lurar. Ska ha den på gymmet i veckan, kommer bli grymt :D Jag har dessutom bidragit till Aidsforskning genom att beställa den röda! :D

Tack mor och far för lilla Smulan och tack mormor för pengarna som betalade min nya spelmaskin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback