Pluggdag

Fasen, jag sov till 13:20 idag... Ibland blir jag så trött på mig själv. Idag kommer det bli mycket plugg, i varje fall om man jämför med alla andra dagar. Kan ju bara säga att jag älskar en viss journalist och en viss bildjournalist just nu som har delat med sig av sina anteckningar inför tentan på first class. Sådant är så mycket lättare att ta till sig än det som står i kurslitteraturen. Visst får man reservera sig för fel såklart, men det är värt det i slutändan ändå. Funderar på en uppsittarnatt faktiskt. Jag kom ju upp så sent och sedan börjar tentan redan 8:00 så det känns ovärt att försöka sova. Ta och plugga istället. Fast skrället lär ju bli sur, han gillar inte när jag sitter uppe sent. Han vill ju sova och kommer inte riktigt till ro när jag inte snusar i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback