Idéseminarium

Har precis läst igenom några av de andras uppsats-PM. Trodde det skulle ta ett tag eftersom det var 5 grupper och alla skulle skriva 3-4 sidor, alltså 15-20 sidor. Men bara två grupper hade kommit upp i 3 sidor så det tog inte lång tid. Så på så vis känns det rätt bra inför morgondagen, för min grupp har utvecklat varje del lite mer än några av de andra grupperna. Men vi får väl se hur det går :) Ska vara bara där i 2 timmar i varje fall, trodde att det skulle bli en heldagsaktivitet. Då blir det inga problem med att hinna med tåget, yes :D Fasen vad jag längtar hem. Det är alla andra här som verkar ha sådan ångest utav av Sundsvall som gör att jag också blir deprimerad, trots att jag älskar den här staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback