I wanna run away

Mina dagar går just nu ut på att lyssna på Linkin Park-skivorna och titta på MTV-serien The Hills. Damn you Johanna :)

I wanna run away
Never say good-bye
I wanna know the truth
Instead of wondering why
I wanna know the answers
No more lies
I wanna shut the door
And open up my mind


Deras låt Runaway som just nu spelas om och om igen i mitt huvud :P Vad skulle man göra utan bra musik egentligen? Musik är ju typ viktigt för väldigt många. Jag måste säga att jag börjar gilla att ha cd-skivor hemma, även fast det är rena stenåldern numera. För det första att kunna plocka med dem och gillar dessutom Linkin Park-skivorna för de har alla texterna i foldern så man kan lära sig dem (älskar man att sjunga så gör man). Sen tycker jag det är bra att kunna gynna ett band/en artist man verkligen gillar, även fast mycket av pengarna går till skivbolagen.. Tänkt sen när man är gammal och plockar fram alla sina gamla favoritskivor, så som mina föräldrar kan göra. När man har det på datorn blir det inte direkt att man sparar allt.

Nu ska jag gå och lägga mig, min hund ligger i sängen och blänger på mig för att jag sitter uppe vid datorn när han vill sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback