Idag kom paketet


Idag låg mitt paket innanför dörren när jag kom hem för lunch. Gissa om jag blev på glatt humör! Bäst gillar jag örhängena som är såå jag och halsbandet som är så fint. Armbandet, som ju var anledningen till min beställning, gillar jag också mycket. Men det kommer jag nog inte använda så mycket. Jag älskar berlocker och har ett jättefint jag fått av min mormor i guld. Nackdelen är att de är ganska tunga och hängiga. De känns lätt som att de är ivägen. Men självklart kommer jag använda det med! Det var till och med finare i verkligheten.

Halsbandet med handklovarna satte jag på mig innan jag drog tillbaka till universitetet. Passade riktigt bra till dagens kläder. Tro inte på fan att jag lyckas fastna med det i cykeln när jag ska åka hem igen. Självklart går det sönder. Satt med det en stund när jag kom hem. Pilligt var det, men nu är det helt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback