Shopping igen


Nu har jag varit och spenderat pengar igen.. Men enda sedan söt-Kasper demolerade mitt hundkoppel i älgläder har jag längtat efter ett nytt. Mitt provisoriska är inte alls skönt att hålla i. Idag åkte jag iväg till djuraffären på Aspholmen efter agilityträningen för att inhandla ett nytt Jokke-koppel av älgläder. Hade tänkt köpa ett blått, innan hade jag ett brunt. Men jag kom ihåg fel och färgerna som fanns var röd, rosa, svart, brunt och limegrönt. Så det fick bli ett i limefärg! Riktigt härlig färg, fast tyckte den var mer åt det olivgröna hållet. Det blev även bajspåsar och tre grisknorrar till hundarna.

Senare åkte jag ut med mor och far till Marieberg. Där köptes det lite verktyg av olika slag. Så att jag kan fixa med cykeln och andra saker uppe i Sundsvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback