Disney


Sitter och njuter till Disneys Greatest Hits. En cd-skiva jag fick för måånga år sedan. Den är verkligen mysig och harmonisk men en massa bra låtar. De flesta med den riktiga artisten. Alltså låten ovan utförd av Elton John själv.

Några av favoriterna är:
True to your heart från Mulan
Kiss the girl från Lilla sjöjungfrun
Colours of the wind från Pocahontas
Chim Chim Cheree från Mary Poppins
A star is born från Hercules
A whole new world från Aladdin
Can you feel the love tonight från Lejonkungen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Disneylåtar är faktiskt riktigt bra! :) Tänkte inte på det tidigare, men sedan högstadiet så visade min klasskompisar mig det. En av mina favoriter är Zero to Hero. :P

2008-10-26 @ 14:55:47
URL: http://www.buspudel.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback