FRUKOST!

Tänkte sätta mig och blogga lite såhär på morgonkvisten. Det vart sent igår. Jag drog till kåren med Johanna, Karin, Maria och Marias kompis som hette Hanna? Anyways.. Det var Club Sexual på kåren och gratis inträdde. De hade olika sexdrinkar som jag och Johanna provade. Varken hon eller jag har någonsin provat sex on the beach så den var ju given. Den slank ner, men vet inte om jag skulle gillat den i nyktert tillstånd. Är inte så mycket för drinkar. Sen bestämde jag att vi skulle dela på en slippery nipple. Hade ingen aning om att det var en shot så jag fick dricka det mesta. Johanna tyckte det var för starkt. Fasen vad god den var i varje fall! Baileys och någon likör. Sen tog vi en sväng till Max och åt mat. Var riktigt gott :) Sen gick jag hemåt från förrådet. Orkade inte ta cykeln när jag åkte till förrådet eftersom det snöade rätt hårt. Problemet var bara att nu var snön slask och jag var verkligen blöt om fötterna när jag kom hem till hundstakarn. Så idag blir det stövlar. ;)

Inte är jag bakfull idag. Tur det eftersom jag ska till skolan om en halvtimme. Men däremot finns det ingen mat hemma! Mjölken är slut, brödet är slut, tog den sista yoghurten nu. Jag som måste ha en ordentligt frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback