Bilder från verkstaden









Idag var jag hos Lina i hennes verkstad och fotade. När jag kom, vid 1-tiden, var hon ute och handlade lunch. Tittade lite på hennes kursare som smidde och såg mig runt i lokalen för att komma på lite bra idéer. När kursarna gick iväg och satte sig i en annan del av lokalen så började jag åla omkring med kameran. Fick en hel del fina detaljbilder!

Senare kom Lina tillbaka och då tog vi lite porträtt och actionbilder. Fick träffa hennes hund Hedda, som var en tuff gammal dam på 11 år.

Bilderna ovan är oredigerade. Det får vänta till jag kommer hem till min egen dator som har photoshop och camera raw. Så de är lite mörka än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback