Ny kategori

Nu finns det en helt ny och spännande kategori här i min blogg! Jag har nämnligen tänkt börja göra som många andra bloggare, videoblogga! Fast på ett vad jag hoppas är ett kul och annorlunda sätt. Tänkte försöka göra det en gång i veckan ungefär, men just nu är jag så upprymd att jag skulle vilja göra det oftare.

Mitt koncept är sådant att jag ska filma medan jag gör något kul. Ingen jävla ståuppa som alla andra kör med. Det har man ju fått lära sig i skolan, ståuppor är skittråkiga och bör undvikas. Fast när det gäller tv-inslag så ska ju journalisten inte synas alls, helst. Jag kommer ju vara med ändå :)

Så här kommer min första videoblogg! Jag har varit ute och premiäråkt med min nya skärtlapp! Se och njut, förhoppningsvis klickar du dig härifrån med ett leende på läpparna efter att ha tittat på knasiga Ylvan.


Videoblogg 08-12-17 from Ylva Malm on Vimeo.

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHA... Ta med så får vi åka stjärtlapp när du kommer hit..

2008-12-17 @ 21:34:22
URL: http://gnistra.webblogg.se/
Postat av: Lina

Haha! Underbart! :)

2008-12-17 @ 22:06:43
URL: http://lina-marie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback